Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

(9 idézet)

HVG Kiadó

Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

Könyv, film, zene, hangoskönyv akár 27% kedvezménnyel!

Üzlet

Nem elég az emberek tudatára adni, mennyire nagyszerűek vagyunk, be is kell bizonyítanunk!

180. oldal

A reklámozás az az ár, amit azért kell megfizetnünk, mert termékünk vagy szolgáltatásunk csak középszerű.

Jeff Bezos(átvett idézet)

180. oldal

Ha a vevők minden egyes alkalommal tökéletes élményt követelnének, akkor egy vállalat sem maradna életben.

262. oldal

Egy új piacra való hatékony belépés kulcsa a jó időzítés.

292. oldal

Nem feltétlenül a legalacsonyabb árat kínáló cég lesz a nyertes. Győztes lehet az is, aki a legizgalmasabb és legértékesebb élményt nyújtja a vásárlóknak.

143. oldal

Ha csak azokat igyekeznek elégedetté tenni, akik fizetnek is, akkor elszalasztják az igazi nyereség lehetőségét.

16. oldal

A technológia gyakorlatilag minden terméket és szolgáltatást tömegcikké alakít.

173. oldal

Legyenek a felhasználók elégedettek, és akkor sorban jönnek majd a vevők is; bővíteni kell a felhasználói kört, és a vevőkör is bővülni fog!

14. oldal

Minél több embernek kell megegyezésre jutnia egy új összetevő megvalósíthatóságáról és minőségéről, annál kevesebb új innovációval fog előrukkolni a cég a piacon, és annál lassabb lesz a fejlesztési folyamat.

134. oldal

Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. Harmadik féltől származó sütiket használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.Elfogadom