David Ogilvy: Egy reklámszakember vallomásai

(6 idézet)

A sikeres hirdetés létrehozása mesterség; kell hozzá ihlet is, de sokkal több módszer és kemény munka.

Miért írtam ezt a könyvet? c. rész

Aki egyszer kereskedő volt, az az is marad.

Miért írtam ezt a könyvet? c. rész

A kreatív emberek feltűnően jó megfigyelők, és többre tartják a pontos megfigyelést, mint mások.
Sokszor csak az igazság felét mondják ki, azt azonban érdekesen, színesen - rendszerint azt a felét, amelyet mások nem vesznek észre. A hangsúlyok áthelyezésével, bizonyos elemek kiemelésével olyan pontokra mutatnak rá, melyek különben homályban maradnának.
Ugyanúgy látják a dolgokat, mint mások, ugyanakkor homlokegyenest ellenkezőleg látják a dolgokat, mint mások.

Frank Barron(átvett idézet)

1. fejezet

Az ész (...) önmagában nem elég, szükség van mellette szellemi tisztességre is.

1. fejezet

A béke fenntartásának legjobb módja, ha mindenkivel őszinték vagyunk.

1. fejezet

A legjobb elméket az ügyfelek szolgálatára kell állítani, nem pedig új ügyfelek felkutatására.

3. fejezet

Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. Harmadik féltől származó sütiket használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.Elfogadom