Megosztás

Funkciók
Címkék
Adatok

Publikálva: 2015. június 15.
Idézet hossza: 209 karakter

Az elégedetlen ügyfelek a cégek igazi rémálmai, ám jelentőségük sohasem volt olyan hangsúlyos, mint manapság, a közösségi média korában, ahol a felháborodott panaszok és sérelmek fertőzésként hatnak a cégekre.

Fordította: Nagy Györgyi Eszter

Üzlet Média

Szerző:

Alan Siegel

Alan Siegel

1938. augusztus 26. —

amerikai kommunikációs szakember

Figyelés

Forrás:

Alan Siegel: Csak egyszerűen!

80. oldal

társszerző: Irene Etzkorn

Üzlet

Kedvencnek jelölte:

Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. Harmadik féltől származó sütiket használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.Elfogadom